Jak mogę usunąć moje konto?

Jak mogę usunąć moje konto?

Przykro nam, że odchodzisz!

Może po prostu potrzebujesz przerwy od newslettera? Jeśli tak, to tutaj możesz zmienić ustawienia newslettera i wrócić do nas, kiedy tylko będziesz gotowy/-a!

Aby usunąć Twoje konto, będziemy musieli zweryfikować następujące kwestie:

  • Wszystkie płatności i zwroty zostały uregulowane

  • Wszystkie salda kart podarunkowych lub kredyty zostały całkowicie wykorzystane

  • Wszystkie zamówienia zostały pomyślnie dostarczone

Upewnij się, że zapisałeś/-aś ważne szczegóły dotyczące zamówień (takie jak informacje o gwarancji) przed usunięciem konta. W przyszłości zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy, ale nie będziemy mieli dostępu do tych informacji i będziesz musiał/-a je nam dostarczyć. Wszelka wcześniejsza komunikacja z Działem Obsługi Klienta również zostanie usunięta. Jeśli masz konto Zalando, zostanie ono również zamknięte.

Usuwasz swoje konto, ponieważ nie możesz zresetować swojego adresu e-mail lub masz inny problem? Spróbuj najpierw odwiedzić naszą sekcję Pomoc.

Zwróć uwagę: jeśli utworzyłeś/-aś swoje konto poprzez social login (Facebook, Apple, Google), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem serwis@zalando-lounge.pl z adresu e-mail przypisanego do Twojego konta społecznościowego. Nasz zespół zajmie się usunięciem konta.

Dalej

Zostaniesz przekierowany/-a na stronę Zalando

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość