Która firma kurierska dostarcza paczki i jakie są opcje dostawy?
Zamówienia Lounge by Zalando dostarcza na terenie Polski firma kurierska , InPost oraz firma DPD. Twoje zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem InPost lub ...Czytaj więcej
Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?
Każdy produkt na naszej platformie modowej ma określone ramy czasowe dostawy, które można znaleźć w sekcji ze szczegółami produktu po prawej stronie zdjęć produktów. ...Czytaj więcej
Gdzie jest moja przesyłka?
Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail ...Czytaj więcej
Ile wynoszą koszty pakowania i przetwarzania zamówienia w Lounge by Zalando?
Standardowe koszty pakowania i przetwarzania zamówienia wynoszą 9,95 zł. Zachęcamy do łączenia przedmiotów z różnych ofert w jednym zamówieniu. Wszystkie wysyłki ...Czytaj więcej
Dokąd dostarcza Lounge by Zalando?
Jeśli jesteś zarejestrowany/-a w Polsce, ale chciał(a)byś, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone pod zagraniczny adres, złóż zamówienie na stronie Lounge by Zalando tego kraju, ...Czytaj więcej
Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?
Współpracujący z nami kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 (od poniedziałku do piątku). Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkie informacje na ...Czytaj więcej
Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost
Składając zamówienie możesz teraz wybrać opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost: Do automatów Paczkomat® InPost. Do PaczkoPunktu (punktu odbioru InPost) - powiadomienia dotyczące ...Czytaj więcej
Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?
Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub za pośrednictwem Contact Center DPD w ciągu siedmiu ...Czytaj więcej
Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?
Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie.
Jeśli po zatwierdzeniu zamówienia zmienisz zdanie i będziesz chciał/-a otrzymać artykuły ...Czytaj więcej
Czy istnieje możliwość wyboru przyspieszonej dostawy?
W Lounge by Zalando nie oferujemy przesyłki ekspresowej. Wiele kampanii ma jednak przyspieszony czas dostawy - taka informacja znajduje się zawsze w opisie produktu. ...Czytaj więcej
Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?
Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości połączenia ze sobą kilku zamówień. Jeśli drugie zamówienie zostało dokonane krótko po złożeniu pierwszego, nasz system może ...Czytaj więcej
Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana adresu dostawy?
Po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości wprowadzania do niego zmian. Przez krótki okres od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia możesz je jeszcze anulować w swoim ...Czytaj więcej