Po zalogowaniu się do swojego konta klienta otwórz zakładkę "Dane użytkownika". Tutaj możesz zmienić swoje imię i nazwisko, adres e-mail, hasło czy też zapamiętane ...Czytaj więcej
Jak mogę wygenerować nowe hasło?
Wejdź na naszą stronę internetową i kliknij link „Nie pamiętasz hasła?”. Poprosimy cię o wprowadzenie adresu e-mail w wyznaczone do tego pole. Wkrótce ...Czytaj więcej
Jak mogę usunąć moje konto?
Przykro nam, że odchodzisz!
Może po prostu potrzebujesz przerwy od newslettera? Jeśli tak, to tutaj możesz zmienić ustawienia newslettera i wrócić do nas, kiedy tylko ...Czytaj więcej
Nasze środki ochrony konta klienta
Dlaczego jestem proszony/-a o zweryfikowanie mojego konta kodem lub ponowne zalogowanie się? Wiemy, że bezpieczeństwo i ochrona są ważne dla naszych klientów. Dlatego stale ...Czytaj więcej
Problemy z kodem weryfikacyjnym
Zanim będziemy mogli aktywować Twoje konto klienta, musimy zweryfikować Twój adres email. W tym celu wysłaliśmy na Twój e-mail 6-cyfrowy kod weryfikacyjny. Co powinienem ...Czytaj więcej