Zanim będziemy mogli aktywować Twoje konto klienta, musimy zweryfikować Twój adres email. W tym celu wysłaliśmy na Twój e-mail 6-cyfrowy kod weryfikacyjny.
Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem kodu ?
Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres email jest poprawny.
Sprawdź folder spamu, ponieważ wiadomość z kodem mogła tam trafić.
Jeśli nadal nie otrzymałeś kodu, poproś o nowy w zakładce
Rejestracja konta - "Pobierz nowy kod".
Otrzymałem kod, ale nie działa
Skopiuj kod bezpośrednio z wiadomości e-mail, aby uniknąć jakichkolwiek literówek i upewnij się, że nie ma żadnych dodatkowych spacji przed lub po kodzie.
Kod weryfikacyjny jest ważny 10 minut od momentu wygenerowania. Jeśli minęło już 10 minut, możesz poprosić o nowy kod w zakładce rejestracji konta klikając ""Pobierz nowy kod".
Zrobiłem literówkę podczas wpisywania kodu
Nie ma problemu. Masz 3 próby na wpisanie kodu. Po tym czasie musisz poprosić o nowy kod.
Przypadkowo zamknąłem zakładkę rejestracji
Jeśli zamknąłeś zakładkę rejestracji zanim udało Ci się pomyślnie wprowadzić kod, niestety musisz rozpocząć proces rejestracji od nowa.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ochrony danych w Zalando, możesz skontaktować się z naszym zespołem ds. prywatności, wysyłając wiadomość e-mail na adres politykaprywatnosci@zalando.pl