Problemy z kodem weryfikacyjnym

Problemy z kodem weryfikacyjnym

Zanim będziemy mogli aktywować Twoje konto klienta, musimy zweryfikować Twój adres email. W tym celu wysłaliśmy na Twój e-mail 6-cyfrowy kod weryfikacyjny.

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem kodu ?

Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres email jest poprawny.

Sprawdź folder spamu, ponieważ wiadomość z kodem mogła tam trafić.

Jeśli nadal nie otrzymałeś kodu, poproś o nowy w zakładce
Rejestracja konta - "Pobierz nowy kod".

Otrzymałem kod, ale nie działa

Skopiuj kod bezpośrednio z wiadomości e-mail, aby uniknąć jakichkolwiek literówek i upewnij się, że nie ma żadnych dodatkowych spacji przed lub po kodzie.

Kod weryfikacyjny jest ważny 10 minut od momentu wygenerowania. Jeśli minęło już 10 minut, możesz poprosić o nowy kod w zakładce rejestracji konta klikając ""Pobierz nowy kod".

Zrobiłem literówkę podczas wpisywania kodu

Nie ma problemu. Masz 3 próby na wpisanie kodu. Po tym czasie musisz poprosić o nowy kod.

Przypadkowo zamknąłem zakładkę rejestracji

Jeśli zamknąłeś zakładkę rejestracji zanim udało Ci się pomyślnie wprowadzić kod, niestety musisz rozpocząć proces rejestracji od nowa.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ochrony danych w Zalando, możesz skontaktować się z naszym zespołem ds. prywatności, wysyłając wiadomość e-mail na adres politykaprywatnosci@zalando.pl

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość