Dlaczego podczas płatności polecana jest inna metoda płatności niż "za pobraniem"?

Dlaczego podczas płatności polecana jest inna metoda płatności niż "za pobraniem"?

Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi przewoźnikami, którzy informują nas o wszystkich podejmowanych środkach bezpieczeństwa, aby móc nadal realizować dostawy do naszych klientów.

Metoda płatności "za pobraniem" jest nadal akceptowana przez naszego dostawcę. Jednak w aktualnej sytuacji my również staramy się zrobić jak najwięcej, aby ograniczyć osobiste kontakty. Dlatego zachęcamy do wybrania jednej z naszych cyfrowych i bezdotykowych metod płatności: PayPal, karta kredytowa lub Przelewy24. Jeśli nie jesteś jeszcze przyzwyczajony/-a do tych metod płatności, kliknij na link, aby znaleźć szczegółowy opis ich działania. Nasz Dział Obsługi Klienta jest również do Twojej dyspozycji i chętnie służy pomocą.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość