Dlaczego preferowana przeze mnie metoda płatności nie jest dostępna?

Dlaczego preferowana przeze mnie metoda płatności nie jest dostępna?

Przykro nam, jeśli Twoja ulubiona metoda płatności nie jest dostępna dla Twojego zamówienia.

W niektórych przypadkach dostępność metod płatności może być ograniczona. Na przykład, jeśli adres dostawy i adres rozliczeniowy nie zgadzają się z powodu literówek lub są niekompletne, jeśli adres lub nazwisko uległo zmianie, jeśli wybrana została dostawa do Punktu Odbioru lub jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie w Lounge by Zalando.

Prosimy o zrozumienie, że bierzemy również pod uwagę, że niektóre metody płatności mogą wiązać się z wyższymi kosztami lub ryzykiem. Podobnie jak inne platformy i sklepy, korzystamy z niezależnych biur kredytowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji i zastrzegamy sobie prawo do nieoferowania określonej metody płatności dla konkretnego zamówienia (więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie).

Nasz zespół obsługi klienta nie ma możliwości zmiany metod płatności oferowanych przy zakupie i aby zachować prywatność danych, nie jesteśmy w stanie dowiedzieć się dokładnie, dlaczego dana metoda płatności nie jest oferowana.

Jeśli Twoja ulubiona metoda płatności jest niedostępna, prosimy o wybranie innej dostępnej metody płatności poprzez kliknięcie ikony ołówka w przeglądzie potwierdzenia zamówienia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość