Współpracujący z nami kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 (od poniedziałku do piątku).
Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce.
InPost: po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail/ SMS z informacją o czasie dostawy. Kurier InPost podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki. Jeśli kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć Ci przesyłki, podejmie on kolejną próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Gdy druga próba okaże się nieskuteczna, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. O wszystkich etapach poinformujemy Cię mailowo. Drogę swojej przesyłki możesz również wygodnie śledzić w aplikacji InPost Mobile.
Nie możesz odebrać przesyłki od kuriera? Nie martw się, będziesz mieć opcję przekierowania jej bezpłatnie do urządzenia Paczkomat® InPost, do PaczkoPunktu lub na dowolny adres na ulicy, na którą miała zostać dostarczona.