Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce DHL/za pośrednictwem Contact Center DPD w ciągu siedmiu dni od daty dostarczenia. Prosimy o zabranie ze sobą paczki w takiej formie, w jakiej została dostarczona, wraz z zawartością i załączoną fakturą. Obecnie dla przesyłek InPost protokół szkody nie jest wymagany, możesz zatem przejść do kolejnego punktu.

Następnie prześlij nam podpisany protokół szkody otrzymany w placówce oraz od trzech do pięciu zdjęć uszkodzonej przesyłki w formacie JPEG na adres serwis@zalando-lounge.pl. Aby twój e-mail do nas dotarł, nie powinien przekraczać 25 MB. W razie potrzeby możesz przesłać nam zdjęcia w kilku e-mailach.

Opracowanie reklamacji może potrwać do czterech tygodni, prosimy więc o cierpliwość. Jak tylko otrzymamy odpowiedź od kureira, skontaktujemy się z tobą.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość