Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie.

Jeśli po zatwierdzeniu zamówienia zmienisz zdanie i będziesz chciał/-a otrzymać artykuły oddzielnie, możesz anulować zamówienie w twoim koncie klienta a następnie złożyć zamówienie ponownie. Pamiętaj jednak, że opcja ta dostępna jest tylko przez krótki czas po złożeniu zamówienia, a wybrane artykuły mogą być już wyprzedane.

Koszty pakowania i przetwarzania zamówienia w wysokości 9,95 zł doliczane są do każdego zamówienia, więcej oddzielnych zamówień oznacza zatem naliczenie powyższej kwoty do każdego z nich.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość