Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości połączenia ze sobą kilku zamówień.

Jeśli drugie zamówienie zostało dokonane krótko po złożeniu pierwszego, nasz system może automatycznie połączyć je w jedną przesyłkę. Proces ten został wprowadzony w celu podniesienia naszej wydajności i obniżenia wpływu na środowisko. Może to jednak nastąpić tylko w ramach procedury automatycznej, nie możemy łączyć zamówień na indywidualne życzenie.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość