Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost

Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost

Składając zamówienie możesz teraz wybrać opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost:

  • Do automatów Paczkomat® InPost.

  • Do PaczkoPunktu (punktu odbioru InPost) - powiadomienia dotyczące odbioru z PaczkoPunktu wysyłane są mailem/SMS/poprzez aplikację InPost.

  • Jeśli nie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie, możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego urządzenia Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu i odebrać przesyłkę w dogodnym momencie w ciągu 48 godzin. Ta usługa jest dla Ciebie oczywiście bezpłatna.

Czym są urządzenia Paczkomat® InPost?

To ponad 19.000 maszyn stanowiących system skrytek pocztowych, służących do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie. Urządzenia Paczkomat zwykle zlokalizowane są w łatwo dostępnych miejscach: przy sklepach i stacjach benzynowych.

Jak działa dostawa do automatu Paczkomat InPost lub PaczkoPunktu?

1. Wybierz jedną z lokalizacji InPost

Punkt odbioru dostawy lub Paczkomat możesz wybrać w ostatnim kroku składania zamówienia. Jeżeli Twój adres domowy został wstępnie wybrany, jednym kliknięciem możesz edytować adres dostawy i wybrać lokalizację PaczkoPunktu/ urządzenia Paczkomat InPost.

2. W ostatnim kroku składania zamówienia dodaj numer telefonu

W ostatnim kroku składania zamówienia pojawi się prośba o podanie numeru telefonu. Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do urządzenia Paczkomat/ PaczkoPunktu. Podaj swój numer telefonu (w formacie 1111111111 bez 0 na początku ) i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat/ PaczkoPunkt, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

3. Odbierz swoje zamówienie

Paczkomat InPost:

Opcja 1: Odbiór z aplikacją InPost Mobile

Kiedy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego urządzenia Paczkomat otrzymasz powiadomienie w aplikacji. Gdy znajdziesz się przed automatem Paczkomat InPost, w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!

Skrytka otworzy się, a Ty możesz wyjąć przesyłkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Opcja 2: Odbiór z kodem QR lub z kodem odbioru.

Po nadaniu paczki przez nadawcę, otrzymasz maila, SMS oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejną wiadomość tymi samymi kanałami otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego urządzenia Paczkomat. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę.

Podczas odbioru wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), wskazany w powiadomieniu.

PaczkoPunkt:

Aby odebrać paczkę w PaczkoPunkcie będzie Ci potrzebny numer telefonu oraz kod odbioru, który wcześniej zostanie wysłany na adres e-mail lub w aplikacji mobilnej InPost.

Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Szczegółowe informacje dotyczące usługi InPost znajdziesz tutaj.

Jeżeli Twoje zamówienie zostanie wysłane na adres domowy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, istnieje możliwość późniejszego przekierowania do urządzenia Paczkomat InPost, PaczkoPunktu lub na inny adres na tej samej ulicy.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość