Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Lounge by Zalando?

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Lounge by Zalando?

Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o przejście do formularza reklamacyjnego poprzez poniższy przycisk.

W następnym kroku prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych pól, tak abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość